22 Aralık 2012 Cumartesi


 İSLAM

Naim cennetleri mi müjdelenir bilmem
Alak suresiyle okumaya başladım seni
Mü’mince yaşamak mı koruyan sadece cevşen
Allah rızası için kılyorum seni
Zekat a bir adım kalır zenginleşince sen

Zikrederek verdim seni
Elimin biri görmeden verdim öbür elim dururken
Kiramen Katibinin bile görmesini istemedim seni
Atam sahabe söyleyip dururken
Tagutları yıkarak  gönlümde gizledim seni

O gün mübarek gündü andım seni
Rahmet kapıları açıldı Ramazandayken
Uhut yenilgim vardı tutamadım seni
Çehrem bazen kızardı bazen morarırken

Hibe yoluyla devrettim seni
Andıkça seni güller saçıldı
Cehennem azabından kurtarıver beni

Kitapları araladım dedim ben okuma bilmem
Ezelden ebede andım seni
Lahitlik mi sardım lekeli kalplere bilmem
İcazet aldım Muhammed-ül Emin den
Müslüman olurum söylerken seni
Elim mi elim sonu seni söylemeyen
İsrail oğullarına bile bellettim seni
Şebi aruz seni andığım gün
Allah için sevdim seni
Hatemül Enbiya defnedilirken
Allah adını andım bildim seni
Defter-i Kebir günahlarla doluyken
Evliyalarla, Musa (a.s) gibi dile getirdim seni
Tekbir Allah dedim; Muhammed (sav) kulunla andım seni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder