29 Ocak 2012 Pazar

SELAMUN ALEYKÜM

14 Aralık 2010 Salı, 00:47 tarihinde Selim Karadağ tarafından eklendi

MEYDAN (2)

22 Mart 2009 Pazar, 18:35 tarihinde Selim Karadağ tarafından eklendi


Düşündüm mani hülyalarımıCenk atadan mı geldi bu rüyalarımSaldıran kududz köpekleri dalaması var gibiKaldıran kunduz dişleri deldi dibi(ecüş mücüş gibi)

Hey bu ne mücadele ki bir var bir yokYok olan ceza bu alanda mı çokYanlışlık hep diz boyu karFaşizm, sadizm, başıboşluk hepsi var
Birden geldi aklıma binbir siyasi düşünceUluğbeyler böyle değildi şahını sevince..Yıprandı o şefkat düşünceleri bir birGünahlarla doldu her birinde defteri kebir
Sonra anladım bunca ahali-topluluğuİş yok güç yok zaman çokluğunu..Dedim bu millet gücünü alıyor mu kalabalıktan,Yoksa kıyamet mi kopuyor bunca helaktan...
Haktan gelen zuhur bulunca mevcudat,Yoktan var edeni onca insan hey Hak!..Sen bilirsin günü birlik menfaatleriSen işitirsin dermanı olmayan bu takatleri..
Bir oyana bir buyana savruluyor meydanAh olsa diye bana da şöyle bir derman...Dermanı veren Rabbimi düşündüm o anKıyamet Günü gibiydi ben se Hak'kı arayan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder