29 Ocak 2012 Pazar

SELAMUN ALEYKÜM

14 Aralık 2010 Salı, 00:45 tarihinde Selim Karadağ tarafından eklendi

MEYDAN (1)

22 Mart 2009 Pazar, 18:16 tarihinde Selim Karadağ tarafından eklendi


Coşkulu halk kitlesi ki bu ne umman Kuşkulu yar sinsilesi ki bu ne aman Kalksam yerimden yok kıpırdayacak yer Baksam derinden tok hapurdanarak yer

Sevginin bittiği yerde çok yanlışlık olmuş Meyvesi altın kemerden anlık solmuş Bomboş oluncaya kadar naralı uğultu Birden kendini yokluğa vurdu fırangalı kutu
Kıyamet günü geldi aklıma Acep ne çileler ardından Geldi çattı insanlık kudura kudura Hicap duydum bu manzaraya
Sonra düşündüm bu meydanı Kahırlanan bir çok ahaliyi Telaş içinde bir sağa bir sola Nasıl biter öteki dünya hayır ola
Ey bu dünyanın müzdarip insanı Dedim kendi kendime ey ahali Duydunda mı geldin umdun da mı bu manzaraya Nasıl benzetmem galu belaya..
Çıktım hükümet meydanından başka bir odaya Vardim ilmen yakin olan görüşlü ahaliye Sandım orda bitti bu olay son Bitmez yol, döndü yine kahpe mason!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder