29 Ocak 2012 Pazar

ÖLÜM YALAN DEĞİL ÖMRÜM!..

19 Nisan 2011 Salı, 21:15 tarihinde Selim Karadağ tarafından eklendi
ÖLÜM
Yol bitti; kadim dostum vücudum;
Kov gitti; salim duran düsturum…

Ölüm seçilmeli, ey nefsim geldi fitne;
Gönlüm geçmeli, takvim yendi derdi şilte…

Şiltede olan ömrümden kalan vasiyetim;
Şehitte olan gömülüyken de yalan siretim…

Siret dediğimiz bu dünyanın lezzeti değil;
Eğil! Yediğimiz şu kainatın izzeti: meyil…

Son geldi hatim indiriliyor merhuma;
Mason gitti; yarim seriliyor her Cuma..

Zikretmekte olan Rabbini, Resul-ü Ekramin’i
Filizlenmekte gül; sahabesini fuzuli seçmeyen mü’mini..

Seven Kur’anı Kerim’i; uygulayan sünnet-i seniyeyi;
Alnı terleyerek terk edecek denir bu dünya düzenini..

Cennet kapıları açılır, kabirde güller saçılır merhuma;
Cehennem ateşi saçılır, kafir olan dünya ehline…

Seçen ahreti bilirse, yol uzun derse ve ona son;
Müşrikse bir insan; ayol kuzun pederse ve de mason…

Kainat daralır ona, ölüm anı geldikçe anırarak diyecekler:
Biz bu dünyanın ebedi olduğunu bilirdik; nerde malımız mülkümüz;
Zümrütümüzü de alsak,nefsimizi ona buna satsak:ülkümüz..-tuu eşşekler-

‘’Dünya dan el çektiren, Ahiret i sevdiren ölüm yeter’’ der peygamber;
Ahiret te seninle olmak ister Resul, Nebi, şehitler ve mü’minler..
ALLAHUEKBER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder