29 Ocak 2012 Pazar

selmaun aleykum

7 Ağustos 2011 Pazar, 21:15 tarihinde Selim Karadağ tarafından eklendi
NAAT 1
.21 Mart 2009 Cumartesi, 21:33 tarihinde Selim Karadağ tarafından eklendi.
Sükunet bitmiştir ya resul
Artık senin hakikatin geçecek bu şehirde
Gönüller sensiz aç ve yoksul
Davan erecek bu şehirde
Kansız zaferlerle döndüm ya resul
Batık gemilerdeki tayfayım ben
Himaye davanın kölesiyim ve de mesul
Batacak sanırken bile güneşi terk etmeyen
Güneş senin aydınlık sensin ya resul
Çöldeki bastığın kumlardan olayım
Sonra aydınlığın tanelerimi bulsun
Geçtiğin yerlerde selam durayım
Mukaddes sanırdım her sözü ya resul
Ta ki sana malik oluncaya dek
Ne olacak imansız nakledilen usül
Ciğerim sana yanık sana küller öbek öbek
Hayaller içinde sana uzandım ya resul
Batıl hayalleri gerçek sandım
İşte şahadet işte zuhur
Uykudayken uyumayan benliğimi aldım
Tesir etmiyor hiç bir ilaç ya resul
Doktor doktor dolaştım ilaç aldım
Yaşadığım günler güç ve fuzul
Ama tekbir Allah ve Sana dayandım..
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder