29 Ocak 2012 Pazar

HAYVAN NEFSİM! (1)

10 Ekim 2011 Pazartesi, 21:10 tarihinde Selim Karadağ tarafından eklendi
HAYVAN NEFSİM! (1)

Ben görmemiştim böylesini hiç!

O kadar uğraştım yenemedim..

Yürü bee kahpe nefsim değiş!!

Nar cehennemin yolu; gül yolunu denemedim…

Halen söylemekteyim o itirafları,

Yaren eylemiştim hayvan nefsime iltifatları..

Ahengi bozuk dünya düzenini terk eyleyemedim

Kur’an yolundaki o temiz insanların yolunu derleyemedim..

Derleseydim gül kokulu duaları yüreğimde,

Dert eyledim zift sonlu bet duaları beynimde..

Ne çare ki bilemedim onca derdin nedenini;

Hançer eylerim ama yine çıkmaz yoldaki,


Düzeltemediğim hayvan
nefisli o bedenimi…
Şeytan dost olmuş nefsime..

Rahman post olmuş bedenimi,

Bir kuru çamla devir ey Ya Rabbi!!

Ama o bile zikretmekte seni,

Beni pakleyecek yine o yıldızların yolu,

Güneşleri getiren Resulünün sünneti..

Kurban olurum, toz olurum o izlere..

Bükülmezdi kolum, eğilmeli vücudum secdeye

Hayvanlar bile iğrenir; kızarlar benim “hayvan nefsim”e….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder